Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

maanantai 31. tammikuuta 2011

Nyt kirjoitus alkaa! + kuukauden bloggarit!

Tästä kirjoitus lähtee, tässä on itse piirtämä lukkarini. Ja muuten video youtubessa nyt tulossa uudet videoni mitä olen saanut aikaan ainiin en voi ottaa kun sen yhden mikä oli jo tuolla tein sen eri koneella mutta voi sen katsoa tästä osoitteesta
http://www.youtube.com/watch?v=9Us3j916xpc p.s tää on muakkaus nyt voin antaa videon se on täsä. P.s en ehkä oo kauaa k0oneellaTuota klikkaamalla pääsee sinne videon paikka jutskaan missä siis se video on max pyysi sitä kommenttiin siis niitten blogin kommenttiin niin siellähän se on Max, ja minulle sanottiin että alahhan piirtämään poika niin piirsin tietokoneella xD ja sitten piirsin pikku kalenterin! Ja mistäs alottaisin taas ainiin, olen mummillani kylässä ja mummi ilahtui kun näki minut pitkästä aikaa tai no ei ihan kun olen melkein joka päivä siellä! Hihhih ainiin kilpailu voittaja saa ylä kuvan blogiinsa! Ja ehkäkin haastattelun minun blogiin. Ja siinä pitää tehdä näin:piirrä niin hyvin kun voit jonkun kuvan sitten laitat tuolta ylhäältä esim tämän oho en annakkaan sitten te olisitte voinut kirjoittaa blogiini! Tämän osoitteen ja sitten laitat sen kommenttiin ja hienoin kuva palkitaan niillä yläkuvilla ja haastattelulla! Tämä kirjoittaminenhan onkin kivaa pitkästä aikaa! Kun on ollut harrastuksia ihan hirveesti! Niitä on kolme näytelmäkero, crossi ja koripallo. Ne ovat minun toiveet. No minä nyt lopetan tämän tekstin vai lopetanko no en ikinä ehkä! No kyllä lopetan. Suaraan asiaan saimme uudet tietokoneet toinen on läppäri mikä on emachines ja toinen mikä on vaa ihan tavallinen öö... en muista merkkiä mummilla on sit se toshiba huonot tehotkin siinä. Ja kiitos blogini lukijoille jotka lukevat tätä blogia. Ja kaikki tämä on tärkeää!
1. toista ei saa loukata millään pahalla sanalla tai millään (oppikaa)
2. ei tarvitse harmistua jos ei voita kilpailussa (oppikaa)
3. pidä koneelta taukoa ettei tarvitse laittaa rillejä päähän (oppikaa)
4.ei saa nauraa toiselle jos hän sanoo väärin vaikaa jos pitää sanoa presidentti ja hän sanoo resintentti (oppikaa) siinä oli opeteltavaa hommaa ja tässä viellä kirkko tuon saa sitten kopioida koska vaan no nyt tämä teksti oli tässä niska tulee kipeeksi ja silmä voi tulla kipeäksi nyt menen heidå! P.s toi oli tahallinen.

1 kommentti:

  1. Nii teets sen yliksen muul? Siin vois olla vaikka vaan joku tervettuloa Chuchu-pandan panfu blogiin jne.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.