Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

sunnuntai 9. tammikuuta 2011

The paul kid on kadonnut!!!

Tämä on stellatipu etsimässä crukiota.
Nyt kirjoitan pinkillä värillä. Miksiköhän se karkasi. Halusikohan se etsiä velhon jolla hän tekisi pahaa?
No kyllä se selviää minäpä jatkan tekstiä huomenna ja teen huomenna uuden tekstin. Moikka! Noniin oon tässä niin mitä kirjottaisin Ainiin crukio löytyi kyllä niin sanoin sen joten moikka p.s Jadetar teki ton yläkuvan. P.s.s toi uusi ylä kuva missä oon vaa mä on mun tekemä! p.s.s.s poistin siitä pandoja p.s.s.s.s tulee liikaa p.s sanoja hehe!

2 kommenttia:

  1. Sun ylis on nyt valmis, mee kopsaan vaan mun blogista, mutta MUISTA kirjottaa vaikka blogin kuvaukseen, että se on mun tekemä, jooko?
    Jade ♥

    VastaaPoista
  2. jadetar käytän nyt tota vähän aikaa kun tein sen pitkä tekeminen oli rankkaa! Voin laittaa sen jos teet jouluisemman siitä!

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.