Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

lauantai 4. joulukuuta 2010

Hei pandat.Minä olen PANVU ja olen kotoisin Lahdesta täällä on kiva asua! Hihii kiitos te ketkä katsotte blogiani.

Minä olen tasolla 36 tasolla eli olen pelannut vähän. No en sentään.Olen pelannut paljon. Hihii naurattaa se kerta kun sannitar kertoi vitsin hihii se meni jo. Minun lempiväri on:turkoosi. Harrastus on crossi ja koris. Minä olen poika. Mutta panfussa olen köyhä. Hyvää joulun tuloa toivottaa PANVU. Haluaisin blogi tikkarin semmonen niinkuin -max- se on söpö no ei puhuta siitä ainiin kahden yöän päästä suomi täyttää vuosia ja se täyttää no kohta tulee pissit pöksyy se täyttää 93 vuotta.








 Ei muuta kun juhlimaan panfu on kiva peli. Käyn melkein joka päivä panfussa. Koska Ella ja Max tulee panfuun se selviää varmaan kun käy joka päivä. No sitten vaan laskemaan stiikalla, tai pelkällä rattikelkalla ja, jollakin pulkalla olen aika mukava.  on vaan kaksi kaveria koulussa nyyh nyyh ei itketä.


Muistatteko te kun olitte ekalla tasolla umps minä muistan olin silloin einon kanssa ja minä muistan mistä panfun paikasta alkaa se alkaa lemmikki kaupasta tidii minä tulin joulun toinen päivä joulukuuta panfuun kirjoitan päivä määrän tähän numeroilla 21.1.2010 hui olen niin pitkään pellannut mutta en ole käynyt pitkään aikaan panfussa kerran kun alhaalla oli stop merkki en pelannut silloin pitkään aikaan no tässä lyhkäset haastattelut. moikku muikku pandat!




2 kommenttia:

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.