Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

torstai 30. joulukuuta 2010

Tänään on kirjoitus päivä! Pitkästä aikaa!

Tänään minä kirjoitan huolella kun on aika vähän lukijaa. Mistäköhän se johtuu? Muutes kiitokset jinxille. Hän oli lukenut blogini läpi ehkä! Ja kiitos myös balettipandalle! Hän oli neuvonut blogissaan vähän epä selvät ohjeet blogin yläkulmaan. Kirjoitus opetuksen!
Ja baletti pandan blogi on muutenkin hieno. Nyt kun panfu oli tulessa niin ei minulla enään kyllä ole. Tänään yksi panda kysyi minulta, Missä on lusikka? ja vastasin Ravintolassa?

Hän sanoi missä on ravintola? Minä sanoin san franpanfussa tai mikä se nyt olikaan niin hän sanoi, Minnä san franpanfu missä se on? Minä vastasin no katso kartasta hän sanoi ok mutta missä kartta? Hhaahh! Sitten menin vaan pois. Se väsytti jo minua. Tänään sain haastattelun dilin blogiin jee! Kyllä maksa on terveellistä. Noo olikohan tämä tässä? Mutta kiitos katsojille ja käynillänne ja hyvää uutta vuotta! P.s onko raketit jo ostettu noo moikka!

1 kommentti:

  1. Siis sillon hävivit jonekki kun olisin selittämässä,mutta se siis tehään nii et kun oot ottanu sen kuvan ja rajannu ja tallentanu jne.nii sit meet blogis ulkoasuun ja ja painat siitä mikäon aika alus jos lukee blogis nimi niin siitä voi laittaa kuvan

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.