Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 7. joulukuuta 2010

Heipä hei pulleat pandat!

Kivaa saatte kuvan tähän tämä on -max-:eek: vou hyvä jätkä:cool: se ei vaa enää pelaa sen takii saatte muiston siistii:D se pääs just uudelle tasollekku otin kuvan:D jee tuli siihe pien tähti ;-)tässä se :eek: näitä hymiöitä ei saa kopioida minulla on sen vahtija päällä mutta se näkyy vaan mulla katos just hyvää ohjelmaa se on joku alle viisitoista vuotiaille en tiiä nimee joku kammo ohjelma mutta katon enemmä konetta hihi -max- on mun panda se vaa joku poisti sen varmaa panfu mä vaihoin se salasanan mutta ei se vaan vaihtunu pelattavaksi tyyhmää se on nyt kultapanda kaikki rakasti sitä ja me just oltii oottamassa lilin lahjoja tässä kai oli nudu, nakku01 ja joku muukin ne on outoja eiköhän tää oo tässä nooo moikka pörröiset pandat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.