Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Moiksun houksun pandat!

No äänestäkää onko blogini kiva.cryKOMMENTEILLA. Tai pitääkö lopettaa blogin kirjoittaminen?cry Kun tuntuu että kukaan ei kommentoi eikä oo lukijoita niinkuin  unelmoin.cry Jotain kahtasataa kun on mulla myöski, kympin lukijan se onnittelu juttu koneella ja näin, mutta poikuli on mun paras kamuni se teki meille kummalekki blogin se on kiva.rolleyes
Mitäs sitte mä kirjottasin? Laittaisiko kuvia? No vähän! Tai video viittisikö laittaa?No tossa on kuva siitä kun koulu se avattii kaikille. Nii muistaakseni maxia ei ollut eikä muita. Mutta mä häippäsin ja otin kuvan vaa.lol
mä häippäsin heti kun se ääni kaikusmile kaikubiggrin kaiikuulolJa mulle mielee jäi se, kun oli crukio. Ja kyllä eino oli vitsikäs kaveri. Sori teksteis mä vaa testailen niitä. Oisko nyt hyvä lopettaa kello on jo puol kakstoista moikka!

2 kommenttia:

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.