Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 28. joulukuuta 2010

Heipsun deilakkaa pandat!

Hei! Toivoisin sen tikkarin tassuihini koska se on vaate! Siis ei vaate mutta semmonen eri vaate. No niin kuva postaus tulee.tässä olin ysi tasollaMahtava muuntautumispeli      tääsä seurava oho se hyppelee sivussa(= Tää on ihme 31:ks  kolkyt tai kakskyt alle se alkaa niillä siinä reilu 17:ta tasolla niin ilmasiksi kultapandana.Kopsatkaa ihmeessä näää kaikki. Nii voitte sitte vähä kirjotella(-: hymyä pskeen vaa. Mutta tein nyt kisan. Sen vuoksi kun on viisi lukijaa ees. No niin säännöt.Tee niin pitkä tarina kun osaat tai pitkä tai lyhyt mutta vain jouluinen! Ohje.2 Laita kommentilla ja voittaja saa minulta kaksituhatta euroa siis pk:ta eli pandakolikoita se onnistuu näin: pelaa kivi, sakset, paperia että toinen voittaa. Ai niin olen panfussa töissä oma keksimässä pandojen maja moppauksessa vaan pitää olla asu. Saa siinä toki olla ei kultapandatkin. Koska ehkä tulee paha mieli. Se ärsyttää kun jotkut suuttuu ja itkee olin poistanut huonoja tekstejä. Muutes ja minun blogin kaikki melkein vaihtui leveyttä otsikon väriä ja muummuassa taustan menee vaan asetukset ylhäällä sitte siellä lukee jotai muokkaus juttua. Oon seurannu aika montakin blogia. Lemppari oli anskumurun koska siellä oli ohjeet blogin tekemiseen. Ja muut hyvät vinkit. Se on muutenkin kiireinen. Viimeksi kun näin hänet hän oli maauimalassa. Mutta ei pitkään. Kaikki tietää että hänellä on blogi. Mutta minun blogia ei ja muut luulee panvu-www.panvunblogspot.com blogia huonoksi blogiksi. No kyllä minä minun mielestä kiva olen. Ainakin mukava ja blogissa käyn katsomassa vaan lukijat ja kommentit. Mutta olen huono bloggari. En ansaitse mitään tikkaria! Muut ansaitsee sen. Alinan blogi on makee. Ja anskumuru en unohda sun blogia. anskumuru ja muut katasojat haluaisin lisää lukijoita no tää tais olla tässä no tassuttain iki oma PANVUNNE.
ps: onnea taika ja uni ja toffeenalle jota en tunne. p.s1tässä saa kopsata!

2 kommenttia:

  1. nii et olipa kerran joulupukki joka perui joulun sään vuoksi sää oli lämmin se oli+20 jouluperuuntui ja sitten jouluuun tuli tulva niin että koko kansa kuoli ja pukki oli vaan ja tontut ja vielä muori pukki ja muori synnytti lapsen jonka nimi oli ss eli supersankari ja hän ol.i tyttö ja hän ohjasi maailmaa ja samassa tulik tulva uudestaan niin että lapsi vieri pitkän aikaa ojassa kunnes hän oli vanha joku kakskyt kuusi ja sitten hän taikoi tulvan pois ja joulun takaisin niin hän synnytti lapsia ja muita sen pituinen se ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.