Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Eka Maxin ja Ellan ystävyys video!

Jes tein sen! Minä sain Ellan ja Maxin videon tehtyä kahdessa päivässä musiikki etsintä oli vaikeaa! Kuvia oli aika vähän. En löytänyt kuvia! Mutta ihana musiikki ihania ystävyys kuvia kaikkea! Jos se toimii niin ihanaa! Luulen sen toimivan. Ja täällä on nyt tulossa joka päivä videoita. Ja tykkään kommenteista. Ne ovat kivpja tarkastaa, Mutta pandat on aika pitää tauko. Taidan pitää kahden päivän tauon. Video kestää noin kolme minuuttia ja kolmetoista sekunttia. Mutta loppu on surkea! Piti leikata pätkä pois. Mutta sori, olen oppinut kirjoittamaan pisteen jälkeen välin. En voi mitään. Ja en voi kirjoittaa hyvin luulen että lopetan blogin koska käteeni sattuu kun kirjoitan liikaa. Sen takia tein videonkin. Mutta ei tämä ole turha video kokeilen laittaa musiikin tänne: Ei se tule en osaa laittaa musaa mutta minulla on yhteensä viisi musiikkia ja ne ovat Hero, Jenni Vartiainen Missä muruseni on?, Zumba, Ooppera ja joku outo? En tiädä mikä. Mutta olenko koskaan sanonut että en välitä teistä? En! Välitän teistä paljon. Mutta jos en kirjoita en ehdi teen videota tai en päässyt koneelle tai tämä: Muakkaan videota. Mutta se latautuu youtubeehen. Tänään tämä on komas postaus mutta pisin. Pisin postaukseni on Mikkelin pamaus en nyt laita linkkejä pitkään aikaan. En jaksaisi. No sitä videota voi katsoa moikka! P.s Sain ikäviä uutisia: Kiitos youtubeen! Hän voi poistaa äänen tai kuvat kun ne eivät ole minun, Mutta minä muakkasin sitä musaa ja siinä on vaan se ero että sen laulaa orava! xD! Se on hauska. Mutta joo mä lähen moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.