Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 22. helmikuuta 2011

Tyhmää!

Mä kirjoitin äsken ihan hirveen pitkän postauksen! Ja panoin väärää nappia! Tyhmä blogi! Mutta mä koitan kestää. Tänään näin lotuksen. Ja hän sanoi: Rasmus sä olet kiltein poika. Mä niinkuin sain sen sydämmeen niinkuin PAM! Se oli kyllä hyvä uutinen. Mutta olettekos nähneet minun ekan tekstin? Aika lyhyt tai pitkä siis. Luuin että blogiin pitää kirjoittaa yksi teksti. Tää harmittaa vieläkin. Mutta mä olen tekemässä monille yläkuvia.



Ja se PP:een kuvaus tulee kohta jos mä nään sen edes. Mutta mä otan jotain kuvia ihan vaan kaksituhatta kymmenen luvun kuvia. Mutta eipäs muuta nytte tällä kertaa mä kirjoitan huomannakin p.s uudet tehtävät on jo nyt tullut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.