Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Synttärini tulossa!

Jee! Mun synttärit on ensi maanantaina eli 14:stoista päivä! Pyydän kulttista niin eiköhän bileet synny? eli ajattelettoko samaa kuin mä?  joo oikein bileet! Ja onnitelkaa huomenna Ellaa sillä on nimipäivät! Ja mun äidin synttärit oli kaksi päivää sitten se on nyt kolmekymmentä kahdeksan ja mä täytän kolmetoista! Olen iknnoissani enää viisi päivää! Ainiin mä pidän kahtena päivänä bileet, Sunnuntaina ja Maanantaina syödään kakkuni! Joo sunnuntaina taidan tulla panfuun kymmeneltä mut mä ilmotan blogissa koska mulla oisi bileet! Käykää täällä! Ilmotan kaikille sit! Tai ilmottakaa tekin kavereille! Nii Kamaria ehkä tulee mun synttäreille! Sunnuntaina en ehdi ainakaan yhdeksältä kun me mennään hakemaan mun isä puoli kahdeksalta. Jyväskylästä. Ja asun Lahdessa. Oho  kuka mua huutaa?! Moi PANVU! Ööh... Moi! Kuka olet? Kamaria? Ainiin joo kun meidänhän bileet tai joku tulee sinne ainakin vai mitä? No joo. Jes! Ja siellä esiintyy yksi bändi! Jos esiintyy en oo varma et pääseekö kaikki bändissä olevat sinne. Oho mun pitää mennä moido tassuttain:innokas PANVU.

1 kommentti:

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.