Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

lauantai 12. helmikuuta 2011

Video + Bambuska.

Hej! Nyt tulee videoita! No minäpähän kirjoitan vielä! Jännittää ihan hulluna! Kaksi päivää mun synttäreihin mutta en ole saanut vastausta. Yhyy! Kuolen jos en saa kunnon bileitä, olisi kamaaa ja kaikkea muuta kivaa.
Mut sori jos tulee virheitä meinaa kirjoitan niin nopeesti. Ainiin mun toinen video. Mut odotan että toi toinen video latautuu! Mut toi Bambuska se on niin kiva. Sillä on blogi. Ja vaan yksi lukija. Ja se lukija olen minä! Mut mulla oli tossa videossa kone niin hidas että ette voi edes uskoa sammutin tietokoneenkin ja pysy tommosena koko ajan. On mulla muutakin videoita mutta en minä jaksa odottaa kun ne latautuu. Täähän on kohta uutis pommi! En mä nyt kuitenkaan kirjoittamista lopeta täähän on kivaa tehä postauksia. Mutta aluksi kirjoiton vain yhdellä sormella ja nyt kirjoitan kahdella ja tiedän missä kaikki kirjaimetkin ovat hah. Ei se haittaa vaikka osaankin vain kahdella kunhan kirjoitan nopsaan. Eikä se viseo ole vieläkään ladattu laitan sen tänään youtubeehen. Eikää säikähdin että se jo meni mutta lataa lataa koko ajan! Noniin nyt se on lataamassa youtubeehen. Noniin nyt tulee toinen video. Mutta se ei välttämättä toimi. Enhän mä jaksa odottaa! Tossakin kesti tunti söin ja nukuin niin se oli valmis nukuin neljäkymmentä viisi minsaa! Ja söin siisitoista minsaa! En jaksa odottaa! Ihan oikeesti mutta jos en jaksa odottaa niin en jaksa se on semmoista. Eli ei haittaa se on lyhyt kiipeily videoni jos on mutta vanha en ole koskaan katsonut sitä tein sen syyskuussa. Joten on se aika vanha mutta minun käsi väsyy kirjoitan vasemmalla nyt vai? Kirjoitamme oikealla ja toisella eli vasemmalla. olenko jo kauhen pitkällä varmaan kohta tämäkin on ennätys xD! No mä lopetan tämänkin tekstin joten moido! (p.s mä en ehkä huomenna voi kirjoittaa paitsi ilmotan tänään kolmekymmentä yksi lukijaa teen vaan yhden kuvan sitä varten liikkuvan kuvan siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.