Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Bloggarin ja Lotujasminin suhde!

Eli minä olen se Bloggari ja lotusjasmin on lotusjasmin, niin me mentiin äsken kihloihin tässä on kuva siitä.
Siinä on avatarkin. Hän oli pappina. Mutta siellä oli hirvee sota sen jälkeen, Mua suututti niin paljon!
Aloittaja oli oli Jakster1 Hän ei ollut hiljaa niin muutin hänet tipuksi ja siitä sota lähtikin. :J Mutta ei mulla ollut muuta asiaa. Tässä se nyt taisi ollakkin. Mutta joku poisti mun blogi tekstin. Joku on kirjautunut mun sähköpostiin koklaan kirjautuu ulos ja takasin niin siitä sen tietää sitten. Sori jos tulee vääriä kirjaimii tai jotain muuta. Liikaa juttuja, virheitä ja semmoista. Mutta mää menen kohta Panfuu. Kiitokset avatarille. Ja tiedoksi!


(Minä en pidä päivän taukoa vaan jonkun neljän tunnin)
nyt se koko pieninety. Oisko nyt on mutta mä lähden nyt bilettää mun majaa! Hei hei! Tassuttais:PANVU.
P.s Me mennään tänään hamppatreille xP

3 kommenttia:

  1. Kiva ku kerroit kaikille ei se siis haittaa mut kohta enään kukaan ei tykkää musta ;(

    VastaaPoista
  2. Älä jakster itke. Kyllä susta pidetään. Ainakin mä kamuverina.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.