Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

perjantai 25. helmikuuta 2011

;( Lukekaa;(

PANVU panda, on nyt meinaamassa pitää pitkää taukoa jotain viikkoa tai neljää päivää. Niin en haluaisi tulla Panfuun. Koska,minä jään koneeseen kiinni. Ja haluaisin nauttia lomastani. Joten sanon nyt teillekkin jotain muuta. Minä saatan unohtaa koko Panfun loman aikana. Mutta toivottavasti viihdytte ja pidätte keikkoja ja semmoista. En voi pitää nenää kiinni koneessa, mutta ilmoitelkaa sitten blogeissanne. Esim:Liity lukijakseni ja kommaa niin tiedän että on joku komma. Mutta jos olet minun lukija voit laittaa omaan blogiisi tekstin minun pitää mennä! Hei hei! Ikävöin:PANVU.

1 kommentti:

  1. Jaa,että sellaista sitten.Ei musta oo sua estää,mutta ikävä silti tulee :(

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.