Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 1. maaliskuuta 2011

Juhuu! Karnevaalit huomenna!

Päivää lemmikit tai ihmiset. Tänään on ollut hurja päivä. Olen harjoitellut laulaa heroo no limittii ja foremer moree. Ja kerännyt pandakolikoita kultapanda päivää varten. Ja muutenkin. Nyt on jo kello:21 vaille kaksi. On mulla aikaa kirjoittaa. Ja mä en nyt tiädä mitä puhuisin laitan vähän kuvia. Tässä mä keräsin ne mun rahat ja tuhlasin heti ne väreihin ja taustoihin. Nyt se lentelee tuolla ja löysin mun toiselta koneelta kuvan kattokaa. Se on sitten vanha. Kuka se on Momoo! Jee mulla on momon kuva ja se oli tallennettu nimellä O varmaan kirjoitin väärin kun mä painoin kai entterii. Mutta eihän tässä muuta kun kuinka paljon saan siitä pilvi pelistä. Nyt se lataa se ei kestä kun kaksi minsaa. Vieläkin!
 
 ohhoh. Olin tunnin pihalla. Mut nyt se on valmis. (-; Moikkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.