Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

perjantai 4. maaliskuuta 2011

Äkkinen postaus ! Kirjoittaminen unohtu melkei!

Moikkelis! Tänään lotusjasmin erosi must! Ja on taas turbon. Mutta lotusjasmin jos luet tämän niin oikeesti! Ole minun, rakstan sinula! Ajattele turbo on lyöny sua! Ja mä tapan turbon. Kun se tappoi Bloggarin. Se on niin ilkee! Se yrittää tappaa kaikki! Mutta mä en kestä enää kuvan lotusjasmin erosi. Lotusjasmin ole kanssani! Annan kaikki että saisin sinut. Ihan kaikki jos sinä et ol! Jae kanssani tapan turbon. Ja silleeät mutta mun pitääkin tästä mennä. Moikka!

2 kommenttia:

  1. sulla on toi kysely ketkä on maaliskuun bloggari kolmikko nii voi jotkut muutki olla ku ne jotka on kyselyssä

    VastaaPoista
  2. Kuules vaavi, minä en voi nytte muakata sitä enää. En voi laittaa enempää. Mutta voin laittaa roisen äänestyksen mnenenpäs tästä laittamaan.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.