Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

torstai 3. maaliskuuta 2011

Vaarallinen lento-vekotin!

Moikka pandaset! Oletteko jo käyneet kitreössä? Mä oon. Ja Ella on kauhuissaan!Katsokaa nyt! Konekkin oli tulessa! Kauheaa! Maxikin oli veneen alla pulassa! Ja sai pienen muistin menetyksen. Mulla se sano kun se istahti niin taas sen saman puheen mä alotin sitten sen tehtävän alusta niin se toimi. Ja tiedoksi olen poika ja käyn joskus Gu super modelissa. Olen jacson ja mun sisko LauraRokka. Tehän voitte nähä jomman kumman. Ja luulen että olen nähnyt loven kun siellä on lovely. Ja jos näätte niin pyytäkää toki yästäväksi kertokaa kommentissa jos olette siellä. Voidaan vaikka olla ystäviä siellä. Ja niin. Tassuttain:PANVU.
P.s Tää meinasi unohtua tänään saa uusia muoti vaatteita!

1 kommentti:

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.