Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Kolmepäivää kulttis, en pääse kun illalla:(

Niin et en pääse kauheesti päivällä Panfuun koska mulla alkoi just nyt crossi harrastuksen menot ja mä en kirjoita neljään päivään. Ja mut mä en tiiä voitanko minä sitä kilpailuu jos jotain 95737482 en muista. Ei oo lähellekkään. Mut mä oon pelannut sitä joka päivä seitsemän tuntiil. Hupsista keikkaa:D. Heii mut.Ainiin! Onnea kaikille osallistujille Panfu Jumper pelissä OSALLISTUJILLLE! Osallistujat saavat hirveet palkinnot! Jos saan sen voiton mä revin mun pää nahkan irti! Ja huudan:JEEEEEEEEEEE!!!! Ainiin, me lopetetaan tää teks... Eii kun piti tehdä yksi asia vielä. Mikä? Tassuttain:Ööh, PANVU & poikuli! P.sst PANVU meni pois koneelta, ja muistakaa myös mennä linnan tornissa. Ja jos haluutte elokuvan niin ilmoittakaa kommisssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.