Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

torstai 17. maaliskuuta 2011

Sata tekstiä lehestyy!

Sata tekstiä lähestyy tässä todiste. Siellä lukee 95 blogi tekstiä. Mut mä meen kohta Panfuun, Ja kouluun. Mä otan nyt jotain musiikkeja mun blogii youtubesta. Mulla on toi musiikki koneella, toi lordi. Ja nyt kauhu elokuva. Se on yksi peli mikä mulla on, tai en mä laitakkaan. Sen nimi on oisi ollut Gran theft auto San andreas. Mulla on vais city ja iv:kin. Tässä on san andreas. Tää on k18 Vaikka oon 12 ja täytän 13 kuuden yön päästä, (IRLISSÄ) Ja mä annan lisää kuvii siitä pelin sisällöstä.Tässä on sen pelin lentokone. Tää on sit netissä! Mut mun pitää mennä kouluun heidoo! Tassuttain:PANVU. 

1 kommentti:

  1. Panvu: Mul on jo yli 100 ja niitä tekstei on jo 176 blogi tekstiä.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.