Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 22. maaliskuuta 2011

Siis blogin pitäminen ei oo enää yhtään hauskaa...

Miksi kukaan ei enää kommaa blogiani? Ja tein yläkuvan Emuliinalle, ja hän poisti sen heti! Tuo emuliina oikeasti harmitti minua. Koska siinä yläkuvassa kesti neljä tuntia! Tai kolme! Ihan oikeasti jos ette usko niin älkää uskoko. Mutta ei tämä ole enää yhtään hauskaa. Mutta kuitenkin. Maxilla on joku kestohymy. Koska hän sai idean piristää Ellaa, hän aikoo heittää häntä sydämmellä päähän! Vähän kuin se enkeli, joka lähettää sydämmiä. Mikäs sen nimi nyt olikaan? Minä en ainakaan muista sitä. Jaa uudet kalusteet. 
Njaa. Ne kalusteethan meni hyvin:D Tai emt. Ja nateeksi kun en eilen en ollut Panfussa. Mulla on vähän ongelmii tän mun yhden perheen jäsenen kaa. Joka ku... siis d... delas. Eli kuoli. Ja oottekos nähnyt mun uuden huonomman blogin?

2 kommenttia:

  1. Vau, tuo tausta pistää silmään niin hyvin! Sori kun en ole kommannut, blogi meni sekoksi niin etten ollut muka minkään blogin lukija!

    VastaaPoista
  2. Nii joo pistää hyvin silmää:D

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.