Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

perjantai 25. maaliskuuta 2011

Uusia juttuja.

Elikkäs minä "taas" teen jutskia. Ja aloitetaan. Uusi bändi! Bändin nimi on Panfu jääkausi! Joten sinne bändiin mahtuu vain 10, pandaa. Toivoisin kaikki parhaat ystävät siihen. Eli, PP, Gary2, Hannah, Nikke111,Balettipanda ja Vaavi. Nikke111 ehkä tulee koska hänen Hero bändi on poistettu:C Se oli niin hyvä bändi. Jaa sitten mikäs se olikaan? Uusi ohjelma! Ohjelman nimi on:Star lair jier. Sehän on ihan kiva nimi tälle bändille. Juu! Niin on. Muuten missä maskotti? Ei meillä ole. Noo, ostetaan! Ei, vaan hankitaan! No mä annan nyt mun tekemii kuvia. Tässä tulee! 
Tää on kopioitu. Mut vähän muakattu.
Piirretty vähän.
Muakattu vähän. Laitoin bollyt tonne.
Muakattu.
Ja nyt mä tein uuden kuvaston kannen kuvan.
en mä laita sitä viel.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.