Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Jee! Voin nyt taas kirjoittaa! + Ilkeä Iigor.

Hei pandat. Kuten tiiätte en enää kirjoita tämän kuukauden jälkeen. Koska mua ihan oikeesti jo alkaa tuntuu päässä, että mä en oo ikinä kuukauden bloggari. Mutta tämäkään ei ole pitkä postaus. Ja sitten voisi kertoa asian. Neljäkymmentä lukijaa! Mä annan kosta liikkuivan kuvan kai. Ja sitten uusi linkki tulee kohta. Ihan juuri. Keksisin sen itse. Mutta ideaa ei saa varastaa. Muistakaa se. Ja sitten vähän ilkeäitä sanoja tässä. Iigor:" Kuten muistatte (varmaan), niin mun Blogissa oli Panfu-sanomat, siellä sivun ylälaidassa luki copyrigh/By.Iigor! Sitten toisten Blogeihin alko tulee Panfu-sanomia ilman mun lupaa, että oltais kysyttä >.< Ja sitten viellä Panfu6B;n Blogin nimi on Panfu6B Panfu-sanomat! Niin arvaatteko onko musta kivaa? Onko musta se reilua? Että säkin Panfu6B, olisit anteekvaan nyt mut olisit ihan voinut uskaltaa kysyä luvan, että saatko sä tehdä BLOGIN jonka nimi on Panfu-sanomat, että eikö menny perille että sitä EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa matkia! Sitten love: Sry, mutten liity lukiaks koska must sun blogi on hiukka tylsä..Ei pahal:) Siinä on hirveän ilkeitä sanoja ja sitten Iigor sanoo Panfu6b:tä idiootiksi!! Tässä todiste:


 Moi Pandat D: Noniin, nyt loppuu toi että sanotte muo kateelliseksi, ja yms! Sillä jos viellä sanotte, niin mä lopetan koko Blogin, ja te Pandat ite voitte päättää että lopetanko tän Blogin.. Kun ite jos selaatte kommenttejanne, niin voitte myös huomata että siellä on TOSI ilkeitä sanoja, jotka saattaa myös loukata.. Niin että kannattais lopettaa tommonen ;P Jos ette te lopeta, niin mä lopetan mun Blogin.. Että te Pandat itse valitsette, ja mä en enään jaksa tollasta! Mä vihaan sitä Panfu6B;n Blogin mustaa kirjotus taustaa, siitä ei saa mitään selvää mitä se kirjottaa (ei pahalla, mut kantsis vaihtaa se jo)! Niin ja muutenkin, teillä on keskiviikkoon asti aikaa lopettaa toi, ja sitten mä lopetan tän Blogin!!!!!!!!!! Ja muuten Panfu6b on idiootti!!!!!!!!!!!


(Iigorin teksti toi yllä oleva)


Noin. Eli kopioin ton Iigorin blogista. Se uhkaa meitä pandoja ja valehtelee että sillä on ollut Panfu-sanomat! Hei mun pitää nytte mennä moikkelis poikkelis.

2 kommenttia:

  1. Voi ei! Eihän toisii saa sanoo idiooteiks! Ja Iigor on kirjoittanut TODELLA rumasti!
    Ja kyllähän muutkin saa perustaa panfu-sanomat, eihän ne Iigorin ikiomia voi olla.

    VastaaPoista
  2. niin miks haukutte ku se on viel sun lukia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.