Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Vähän myöhäinen nelkyt lukijaa!

Jee! Nelkyt yksi lukijaa! Mutta harmi kun se nelkyt yksi lukijaa saavutti.Joo, toi kontsi auttaa  
minua tekemään noita kuvii. Ja tossa meni kolkyt kuvaa! Ja jos kysytte millä kone ohjelmalla teen niin teen Adobe photon hopcs5:tosella. Ekana ton taustan eli pilvet ja taivaan. Taivaan siis ei pilvii mutta saan sen taustan liukuvärillä. Ja pilvet siollä lailla kun oon ladannut pilven kuvia koneelle. On mulla salamoita ja tähtiä ja semmossia. Niin ja mistäs puhuisin? En ainakaan ota kuvia! Koska on kohta täys. Mä tein ton eri koneella. Ainiin mä kerron miten sain kuvat liikkumaan. Sun pitää ottaa suunnilleen nelkyt kuvaa.    
Ja ladata joku ohjelma. Mutta mä meen panfuu tassuttain:PANVU. 

3 kommenttia:

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.