Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

torstai 3. maaliskuuta 2011

Turbo tappaa Bloggarin! Ja iltapostaus xD.

Siinä!


Moi kaikki! Mua nyt harmittaa! Turbo joka oli lotusjasminin poikaystävä. Yrittää tappaa minut tässä todiste! Ja tässä se on oikeassa koossa. Kun tuo on kokeilu toimiiko se youtubesta otettuna ja sen nimi on yotubessa "Tappajan näköinen panda!" Nyt se lataa kirjoitan sillä aikaa harmi kun nyt on iltakin. Kello tulee kohta puoli yhdeksän. Tylsää jos se video jatkuu niin kertokaa kommentissa. Voisin sitten laikata mussiikkia ja lyhentää sen jos se on semmoinen kun tuossa Panfusta kuvattu kaupunki piti leikata Hero musa. Ja niin sillein no nii. Mutta mä vähän oottelen tota videota ja katson samalla idolia. Mutta sori siinä videossa tapahtui virhe kun kuvasin sen. Tassuttain puoli kuollut PANVU. P.s2 Katsoin sen videon ja se olikin musta loppu.Noista videoista ei oo mitään hyötyy niin poistan ne ja annan uudet mistä leikkasin mustan osan pois. (-:

3 kommenttia:

  1. Moikka PANVU! Sain sen sun yliksen muuten valmiiksi! Toivon, et se kelpaa... Tykkäätkö sä poroista? Toivottavasti...

    VastaaPoista
  2. En mä tykkää. Sori mutta mä en kauheesti pidä siitä mutta voin muakata sitä vähän! sITTEN SAAAN HIENOMMAN. hYVÄÄ TYÖTÄ TILLE!

    VastaaPoista
  3. Okei, niin mä vähän arvelinkin. Välillä ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, kun ei ole saanut tarkempia tietoja. Ei nämä aina natsaa. Mutta älä kuitenkaan korjaile sitä, koska mulla on kuviin copyright oikeudet. Jätetään se vaan käyttämättä. :)

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.