Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

torstai 10. maaliskuuta 2011

PandaPomo11! Olen kiitollinen!

Hei kaikki pandat! Tänään siis eilen katsoin PandaPomo11 videon. Ja se sai minut koittamaan kirjoitusta vielä. Mutta mä menen kohta saunaan. Sitten on viikko putkeen tätä saunaa :D Ja muuten Panfussa on uusi peli! En muista nimeä kylläkään. Mutta hauska peli, poistan sen kyllä pian sain yhden viruksesnkin koneeseen. Ja mulla on yksi kirjain rikki tietsikasta. Mä kokeilen laittaa mallin siis tehtävän:D A. piste on aan ylä puolella se on? Kertokaas kommentissa! Meinaa tykkään kommentissa. Ainiin ja kiiitos heille jotka kehuivat minun blogia. Ja tästä lähin kirjoittelen joka päivä. Jaa, nyt en tiädä mistä puhua näpsään nyt muutamia kuvia kun olen nyt Panfussa. Ja poistan kuvat kun ne ovat blogissa. No otin vaan yhden kuvan. Ja tasokone toimii tänään. Kokeilin poikulilla niin sain hienon kummitus asun. Jee! No tässä se kuva! Ja sitten mulla on Herobändistä kuva kun olin vielä Hero bändissä. Mutta Nikke111 päästä minut bändiin! :"( no se on pieni kuva. Moroo! Poikuli! PANVU! Hei poikuli! Hei vaan PANVU! Ja muuten moi pandat! Mä oon PANVUn ystävä. Mä vaan olin tanskassa tapaamassa misters majonkkaa :D Jaahas, Me nähtiin munamies. Sillä on pallero kaulassa. Ja siinä se piirretty kuva onkin se munamies. Mä annan nytte vähän kuvia. Tuolla missä on tiko ja Iiia he ovat Iiioja. Siinä on Lauat ja sitten tulee Mun pandat! Ja PANVUt. Ja nyt nukkuvia pandoja jos tältä koneelta löytyy. Ei löytynyt sen takii mulla on toi mun lukija kuvana toi siis toi rillipäinen ukko henki vartija siis. Mutta mun on aika mennä saunaan! Hello! Tassuttain:Poikuli ja PANVU. P.S Meistä kahdesta taitaa tulla maaliskuun bloggareita älkää kertoko PANVUlle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.