Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

perjantai 11. maaliskuuta 2011

Kertokaas mikä teitä kiinnostaisi blogissanne?

Huomenta! Niin että kertokaa kommenteissa mistä pidätte? Kun haluisin piriatää teitä jollain tavalla. Esimerkiksi teenkö liikkuvan yläkuvan?Tai jotain muuta. Varmaan tälläst.Osaanhan mä nytte jotain piirtää. Voi hitsi alle viivaus!! Noin. Ja nyyte annan linkin AnskuMurun blogiin. 

anskumurun Panfu-blogi

 Oho en oo ikinä osannut laittaa suurennuslasia! Mutta hei mutta mä en tiiä mistä kirjottaa. Kun on vähäsen hommia. Ja semmosta se nelkyt lukijaa juliste ja muitakin. No mä taidan kohta mennä vielä nukkumaan kun minua väsyttää. lepäämään. Ja niin vielä lepäämään. Tassuttain:PANVU&Poikuli! P.sst. Moi! 

2 kommenttia:

  1. ei kuvia saa kopioida netistä arvaa jos kuvan tekijä/omistaja näkee sen sehän antaa sulle laskun!

    VastaaPoista
  2. ei aina oon mäki kopsannu joskus eikä kukaan oo sanonu ja älä puutu toisten asi oihin vaavi se kuva oli hiono katti!!!!!!!!!!!!1

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.