Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Arghh...

Lopetan blogin, koska en jaksa kirjoittaa joka päivä. Se taas alkaa. Se kun sain huonon kommentin lovelynatalialta että: "En ryhdy lukijaksesi koska blogisi on tylsä"? Kiitos vaan lovelynatalialle. Yksi valitus siinä. Ja kun mulle ollaan ilkeäitä Panfussa! Minut estää kaikki. Esim: Vanha tyttöystävä eli lotusjasmin ja jotkut muut. Ja yritän olla pois koneelta eilen en ollut yhtään. Ja jos haluatte estää niin kommentteja tulemaan. Ja ehkä jos tulee joku muutos, niin ehkä en sittenkän lopeta bloggailua.

11 kommenttia:

  1. Älä ota nokkiis! Kylllä sun kannattaa blogii pitää! On aina meitä, jotka on sun kavereita!

    VastaaPoista
  2. Älä loppaa, PANVU!! Oot yks mun parhaista kavereista, ja haluan sulle ainoastaan hyvää! Ethän loppaa, kiltti!?!?!?!?!?

    P.S. Mikä toi Kuka pääsisi youtuubeehen-jutska on?

    -PP

    VastaaPoista
  3. Unimuru:"Me ollaan aina yhdessä"
    PP: Se on yksi saman tapanen kun KataOmg:illa.

    VastaaPoista
  4. Ja se on se 2010 pandastara saman tapanen.

    VastaaPoista
  5. Mutta tykkään tarkistaa kommentit joten jos kelpaa niin lisää tulemaan!

    VastaaPoista
  6. älä loppaa sanon lovelleee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oot ihan PARAS ja ssullan on hyvä taju bloggaa misessa oisist kukkauen bloggarin arvonen

    VastaaPoista
  7. Et loppaa, en estä sua ja vikaks en muista mitä piti sanoo?

    VastaaPoista
  8. No mutta, enhän mä nytte oo ihan varma. Mutta mä tilaisin sulta semmoisen kuvan unimuru kun sulla on toi paperin pala kuva. Niin haluisin semmosen kuvan. Niin saisin kuvan.

    VastaaPoista
  9. Tai no mä en osaa tehdä sitä kuvaa. Oon yrittänyt mutta se ei toimi mun photolla.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.