Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Oksennus tautia.

Hei! Mulla on nytte oksennus tauti. Ja mittari näyttää 40.7. Huoh. Nytte mä pisän pientä kirjoitus taukoo. Koska en voi kirjoittaa kipeenä. Ja mä en kauheesti vastaa enää. Ja jos o jotain! Nyt mä keksin! Teen kisan! Tässä on ohjeet. Tehkää niin hieno kortti minulle kuin voitte. Siis toivottavasti paranet joku sen tapanen kortti. Ja laittakaa kommenttiin että minun blogissa on kortti. Ja muista blogin nimi ja oman blogi nimi niin käyn katsomassa, ja voittaja saa kol.mesataa pk:ta. Tassuttain:PANVU. *YRJÖÖ*

2 kommenttia:

  1. Uijui.Miten pystyit olemaan panfussa jos sinulla on oksennus tauti ja ihan KAMALASTI kuumetta?! Kerro pliis! :D Kerkesitkö muuten sillon kanssamme new yorkiin?

    VastaaPoista
  2. No mua kyllä huippas ihan kauheesti. Ja kerkesin tulemaan new yorkkiin.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.