Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Nyt tämä homma loppuu!

Mä en pidä mun blogii pitkään enää! Kun mä en saa ikinä kahtasataa lukijaa! Arvaa harmittaako minua! Ja koko Panfu ärsyttää! Mun kymmenen tuhatta pk:oota meni johonkin Mega plasma telkkariin! En ois halunnut sitä! Niin ja mä en enää pidä mun blogii tilatkaa nytte yläkuvat jos haluutte! Nyt heti! Tää ärsyttää koko juttu kun kaikki sanoo panvu, panvu, PANVU! Se ärsyttää. Ja mulla valuu jo hiki. Kun yritin kirjoittaa ja sain jonkun viruksen toiseen tiuetokoneeseen Panfuysta.

4 kommenttia:

  1. TULEE IKÄVÄ SINUA!!!!

    VastaaPoista
  2. älä oikeesti loppaa mä liittyisin vaikka tuhat kertaa sun lukijaksi jos voisin! voin mainostaa blogiasi jos haluut mulla on vaan ittelläni 12 lukiaa eikä harmitä yhtään olisitpa kuukauden bloggari!!!! sä oot melkeen ainoo joka osaa tehdä liikkuvia kuvia oikeesti sullakin on jo 43 lukiaa varmana tulee lisää joten kiva jos jatkaisit!!

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.