Hei ja tervetuloa!

Minun blogin lukijat.

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Nyt mun päätä iskee, kun uhkaan lopettaa.

Minun päätä irvistää ja nyt taas ei. Outoa, erittäin outoa.  Nyt mä lopsaan! Hyvästi! Kun turbo121 varasti mun sydämmen, lotusjasmin sanoo minua rumaksi, Mu8n haukutaan per... Sanotaan mun blogii erittäin rumaksi, Sanotaan mun videoita muka hirveen näkösiä,sit et muka kuvaan salaa. Niin mä lopsaan kuudeksi vuodeksi, poistan YouTube tilin, poistan blogin, en oo kenenkään lukija ja en ikinä enää puhu kenellekkään kuka on Panfussa. Lotusjasmin ja turbo121 saisi hävetä! Turbo121 varastaa mun sydämmen ja joka päivä kiusaa. Ja sai tietää että oon ..... En kérro. Siis en kerro. Mut jättäkää vaan hyvästit kommenteissa! Hyvästi!

6 kommenttia:

  1. Me aiotaa itkee 6 cuotta mä vasta tapasin sut ja nyt ystävyytemme loppuu! Olit tosi hyvä frendi!
    En unoha sua koskaa!
    Surullisin mielin, Viljami

    VastaaPoista
  2. Panvu. Hyvästi sitten. Mutta miksi just SUN pitää lopata? Jos joku sanoo sua rumaksi tai joku kiusaa sua, niin älä välitä siitä. Ja tässä on hyvä neuvo siihen, miten kiusaamisen saa lopetettua: estä kiusaaja tai ilmoita hänestä valvojalle. ;) On erittäin ikävää, ettet enää puhu kenellekään Panfussa, oli tyyppi kuinka kiva tahansa. Mutta omapa on asiasi, mä en aio pakottaa sua jatkamaan blogiasi, eikä kukaan muukaan voi pakottaa, jos sä kerta kaikkiaan aiot lopettaa. Hyvästi sitten, olit kiva ystävä.
    Tassuttain,
    Meda

    VastaaPoista
  3. Noh, omapa on asiasi, PANVU. Ikävää kun joskus on pakko lopettaa. Siis hyvästit minulta.

    VastaaPoista
  4. Siis lopetanko? On hyvin vaikeaa jättää Panfu. Kun olemme eläneet vuoden yhdessä.

    VastaaPoista

Älkää laittako rumia kommentteja! Kiitos.